Az elmúlt 5 évben több, mint 50 SEO projektet kísértünk. Rengeteget tanultunk arról, mitől működik egy-egy projekt, és hol buknak el a sikertelen folyamatok. Szeretném összefoglalni, amit a sikeres és …
Blog
Segítség, kifogytunk a kulcsszavakból! Mihez kezdjünk?
A célozható kulcsszavak száma elvileg a végtelenbe tart: tankönyv szerint nem kerülhetünk olyan helyzetbe, hogy egy magazin vagy blog esetében a jövő hónapra már ne tudjunk releváns tartalmat tervezni …
Elolvasom about Segítség, kifogytunk a kulcsszavakból! Mihez kezdjünk? →
Mi van, ha kimarad a vásárlói életút? – lenardorsi.hu esettanulmány
Rendszeresen csinálok random teszteket ismeretlen honlapokon, elsősorban szakmai kíváncsiságból és azért, mert mindig lehet találni valami izgalmasat. A múlt héten futottam bele a lenardorsi.hu …
Elolvasom about Mi van, ha kimarad a vásárlói életút? – lenardorsi.hu esettanulmány →
Egy német cégalapítás története
Egyik első SEO ügyfelem egy apró német rendezvényszervező ügynökség volt, a WR-Events. Az apró cég Regensburgban és környékén szervezett rendezvényeket. Amikor megkerestek, először csak egy weboldalra …
Töröltünk 50 ezer URL-t. Mi lett az eredmény?
Egyik nemzetközi projektünk során az oldal első átvizsgálásakor láttuk, hogy a projekt indulása óta a szövegírók, szerkesztők és fejlesztők felhalmoztak az oldalon több, mint 50 ezer címkét. Az …
Elolvasom about Töröltünk 50 ezer URL-t. Mi lett az eredmény? →
Hogy kerülj előre a Google-ban „adó 1%” kulcsszóra?
Olvasóbarát és Google-barát egyszázalékos oldalt csinálni nem könnyű. Pedig a nonprofit szervezetek számára az 1%-os kampány a forrásteremtés egyik sarokköve. Nonprofit SEO útmutató lépésről …
Elolvasom about Hogy kerülj előre a Google-ban „adó 1%” kulcsszóra? →