A ZETRA célja, hogy céged, vállalatod a Google keresőből üzletileg megtérülő forgalmat, ajánlatkéréseket érjen el, és ezt hosszú távon megtartsa.
Miért érdemes keresőoptimalizálni egy weboldalt?
- Mert a Google Ads (Adwords) egyre drágább, és csak addig hoz forgalmat, amíg öntöd bele a pénzt.
- Mert a Facebook-on a céges oldalak ingyenes elérése nullára csökkent, ezért ott is folyamatosan pénzt kell fizetned.
- Mert hosszú távon a keresőoptimalizálás a legolcsóbb csatorna a piacod elérésére.
A honlapok honlapok 90%-ával a vállalkozások nem csinálnak pénzt. Helyette veszteségesen üzemeltetik azokat. Rengeteg weboldal semmilyen üzleti eredményt nem hoz, mert senki nem találja meg a keresőben. Ezért a vállalkozás számára inkább csak egy haszontalan dísz, mintsem egy automatizált munkatárs. Pedig egy honlap alapvetően erre való: hogy hozza a megrendeléseket, az ügyfeleket és az új lehetőségeket. A keresőoptimalizálás pedig hozza az ügyfeleket.
Miért tudok segíteni neked?
A saját weboldalaim a szektoromban a legnagyobb forgalmat futó honlapok közé tartoznak. A csak honlapkészítéssel foglalkozó oldalam a premiumhonlap.hu, amit naponta 150-200 látogató keresi fel a keresőből, havonta közel 5 ezer olvasóm van, és naponta átlagosan 2, havonta kb. 60 ajánlatkérést kapok. Ezt csak SEO-val értem el.
Azt is látom, hogy a munkamódszerem tartós eredményt hoz, így neked is tudok ezen a területen segíteni.

Ebben szeretnék segíteni neked is.
Mi az együttműködés célja, és hogyan működik?
A munkafolyamat a honlap tulajdonosa és a SEO-szakember szoros együttműködését jelenti, és 6-12 hónapon át tart. A ZETRA szolgáltatása a teljes folyamatot lefedi. Lépésről lépésre vezetünk téged a teljes folyamaton.

A szolgáltatás célja, hogy a honlap elérje vagy meghaladja a kitűzött látogatottságot a vállalkozás célcsoportjában, és elegendő vevőt, ügyfelet hozzon be a tulajdonosnak.
Hogyan dolgozunk?
A célok és feladatok közös meghatározása után kezdődik a közös munka, amelyben szorosan együttműködünk.

- SEO stratégia készítése. A keresőoptimalizáláshoz stratégiára van szükség. Az együttműködés kezdetén egy táblázatba foglalt stratégiát készítünk.
- Kulcsszókutatás. Az együttműködés elején készítünk egy átfogó, legalább 150 szavas kulcsszólistát, és ennek alapján közösen elkészítjük a weboldal tartalom-stratégiáját, a fontos gyűjtőoldalakat, és azt, hogy milyen szövegeknek és milyen ütemterv szerint kell elkészülnie, megjelennie.
- Versenytárselemzés. Együttműködésünk elején versenytárs-elemzést készítünk. Ennek alapján felmérjük a konkurencia linkprofilját, erősségeit és gyengeségeit, valamint felrétképezzük, milyen keresőoptimalizálási lehetőségeket hagytak üresen, amelyek könnyedén kihasználhatók.
- SEO szövegírás és tartalom-készítés. A SEO célja szakértői weboldalak felépítése a keresőben, ehhez kiemelkedő minőségű szövegekre van szükség. Induló honlapoknál az első hónapban minél több cikket írunk. Egy induló weboldalnak ugyanis legalább 15-20 írásra szüksége van ahhoz, hogy a Google komolyan vegye. Eleinte főleg olyan kulcsszavakra írunk szöveget, amelyekre kevés keresés megy, és a konkurenseid nem foglalkoznak vele. Ezekkel hamarabb lehet megjelenni, mint ha azonnal a nagy versennyel övezett kulcsszavakra kezdenél dolgozni. És ezek stabilabb eredményt is hoznak.
- Linképítés: ez az egyik leginkább félreértett SEO terület, ahol sokan még ma is a linkek vásárlásától várják az eredményt. Erről lebeszéllek, és konkrét segítséget adok neked abban, hogy honnan és milyen témában szerezz minőségi linkeket. Egyáltalán nem használunk linkkatalógusokat, elsősorban vendégpsztokból és szakmai kapcsolatokból szerzünk linkeket. Ebben konkrét segítséget adok, vagyis megmondom neked, hogy XY honlap tulajdonosával vedd fel a kapcsolatot, és ajánld fel neki, hogy XYZ témában írnál neki cikket. Előkészített sablonok várnak, amelyek megkönnyítik számodra a munkát.
- Technikai SEO audit és segítség. A weboldalnak technikailag kifogástalan állapotban kell lennie, ezért az együttműködés kezdetén és rendszeresen ellenőrizzük a weboldal technikai állapotát és javítjuk a hibákat. Ha az együttműködésünk kezdetén még nincs weboldalad, a honlapszerkezetet is a SEO szempontok alapján építjük fel.
- Nyomon követjük a Google Elemzések és a Google Webmester eszközök által adott információkat.
- Külső szoftverek segítségével elemzem a versenytársaid weboldalait, hogy még több információt szerezzünk arról, hogyan juthatsz előre minél hamarabb.